Navigace: | Hlavní menu | Obsah stránek |


Profil firmy

"Pomáháme firmám prosadit se na trhu"

růst

 

Svým zákazníkům nabízíme komplexní řešení, které zajistí efektivní přístup k vývoji na trhu a zpětnou vazbu na hospodaření firmy.  

Portfolio našich činností je postaveno na třech pilířích

MARKETING           EKONOMIKA           ÚČETNICTVÍ

Toto propojení není náhodné, ale vyplynulo ze zkušeností při řešení problémů malých, středních i velkých firem. Naše činnosti lze využívat jak jednotlivě, tak i v kombinaci jednotlivých oborů dle potřeb klienta.

Každý klient je pro nás individualitou. Marketingové problémy neřešíme dle zavedených šablon, ale pro každého klienta sestavíme efektivní projekt na míru.

Pro nové klienty nabízíme možnost první bezplatné konzultace s našimi odborníky. Tato konzultace bude zaměřena na popsání situace u klienta a navržení opatření, které povedou ke stanovenému cíli.

Pokud si z naší nabídky vyberete, neváhejte nás kontaktovat. Ke spojení s námi můžete využít telefonické spojení, nebo vyplnit formulář, na jehož základě se s Vámi spojíme a navrhneme pro vás nejvhodnější řešení.

 

Dále pokračujete klikem na jednotlivé obory


Akce: [web:print_open/cs]

Soubory:
Kontaktujte nás
Zavolejte nám pro nezávaznou nabídku na
+420 515 535 600
Kontaktujte nás e-mailem:

RSS
Intuitivní marketing

Sam Walton: Jak skrblík obsadil Ameriku

Sam Walton: Jak skrblík obsadil AmerikuPokud si projdete seznamy charakteristických vlastností úspěšných lidí, šetrnost, ba dokonce lakomství mezi nimi pravděpodobně nenajdete. Přesto ji v případě Sama Waltona, člověka, který se dlouho držel v čele žebříčků nejbohatších lidí světa, musíme považovat za důležitý faktor jeho úspěchu. Zakladatel maloobchodního řetězce Wal-Mart sice jezdil starým autem a v restauracích zásadně nedával spropitné, ale jeho prodejny obsadily Spojené státy tak dokonale, že konkurence byla proti nim bezmocná. A nás bude zajímat, jak to udělal a jakou inspiraci od něj můžeme načerpat.

Inovace je rozhodnutí

Inovace je rozhodnutíJak zajistit, aby ve firmě vznikaly a byly úspěšně dokončovány produktové, procesní a organizační inovace? Jaké konkrétní kroky pro to mají manažeři, majitelé a další specialisté z firem učinit? Jak se mohou inspirovat neziskové organizace a státní správa? Jakých je šest klíčových kompetencí inovativní firmy? Autor této knihy má mnoho zkušeností z českých i zahraničních firem a z vedení projektu Mámnápad.cz. Vychází z nejlepší zahraniční praxe, z níž vybral a přizpůsobil ty postupy, které jsou vhodné do místního prostředí.

Kdo vám sní zítřejší snídani?

Kdo vám sní zítřejší snídani?Léta vstáváte ve stejný čas, sáhnete do schránky na pečivo a posnídáte, dejme tomu, svůj oblíbený krajíc s máslem. A pak jednoho dne najdete jen drobky. Někdo vstal dříve a snídani vám snědl. V podnikání je to podobné jako s vaším jídlem. Čím více se spoléháte na to, že ráno najdete vše na stejném místě, tím pravděpodobnější je, že vás někdo připraví o chleba. A to právě ve chvíli, kdy máte pocit, že se vám docela dobře nebo přímo výtečně daří. Překvapí to i ty podnikatele, kteří sice příliš spokojení nejsou, ale změna je straší víc, než současný stav.


Navigace: | Hlavní menu | Obsah stránek |