Navigace: | Hlavní menu | Obsah stránek |


Profil firmy

"Pomáháme firmám prosadit se na trhu"

růst

 

Svým zákazníkům nabízíme komplexní řešení, které zajistí efektivní přístup k vývoji na trhu a zpětnou vazbu na hospodaření firmy.  

Portfolio našich činností je postaveno na třech pilířích

MARKETING           EKONOMIKA           ÚČETNICTVÍ

Toto propojení není náhodné, ale vyplynulo ze zkušeností při řešení problémů malých, středních i velkých firem. Naše činnosti lze využívat jak jednotlivě, tak i v kombinaci jednotlivých oborů dle potřeb klienta.

Každý klient je pro nás individualitou. Marketingové problémy neřešíme dle zavedených šablon, ale pro každého klienta sestavíme efektivní projekt na míru.

Pro nové klienty nabízíme možnost první bezplatné konzultace s našimi odborníky. Tato konzultace bude zaměřena na popsání situace u klienta a navržení opatření, které povedou ke stanovenému cíli.

Pokud si z naší nabídky vyberete, neváhejte nás kontaktovat. Ke spojení s námi můžete využít telefonické spojení, nebo vyplnit formulář, na jehož základě se s Vámi spojíme a navrhneme pro vás nejvhodnější řešení.

 

Dále pokračujete klikem na jednotlivé obory


Akce: [web:print_open/cs]

Soubory:
Kontaktujte nás
Zavolejte nám pro nezávaznou nabídku na
+420 515 535 600
Kontaktujte nás e-mailem:

RSS
Intuitivní marketing

Umění riskovat

Umění riskovat Bojíte se? Asi málokdo na tuto otázku odpoví jednoznačně negativně. Každý máme z něčeho strach. A v řadě případů je to i dobře, protože hřbitovy jsou plné hrdinů. Jenže mnohé z našich strachů a obav už tak dobré nejsou - často jsou právě obavy z rizika tím, co nám brání ve splnění našich tužeb a přání. Kniha Kayt Sukel je úžasnou příručkou pro všechny, kdo se chtějí naučit "inteligentně riskovat" - tedy najít odvahu k opuštění komfortní zóny a vyrazit za svými sny. Pokud tedy přemýšlíte ne jak se rozhodnout, ale jestli se vůbec rozhodnout, můžete se zde inspirovat.

Business Academy: Motivace, jak ji neznáte

Business Academy: Motivace, jak ji neznáteJste vnitřně motivovaní, stanovujete si cíle, děláte všechno podle známých návodů a knih, a přesto nejste spokojení s výsledky? Na druhé přednášce Business Academy vám představím 7 zásad sebemotivace, které v těchto příručkách nenajdete. Povíme si také o tom, jaká motivace - řečeno slovy Tomáše Bati - vám umožní vybudovat velký podnik. Nebo takovou firmu, ze které budete mít radost a která naplní vaše potřeby seberealizace. Odhalím vám tři otázky, které jsou klíčem k úspěchu, ať už děláte cokoliv. Sejdeme se v Praze 8. 6. v 18:30 hodin.

Maloobchod: Chystá se revoluce

Maloobchod: Chystá se revoluceMotocykly byly nejdříve levným dopravním prostředkem. Jak přibývalo aut, zdálo se, že mají odzvoněno. Ale vrátily se. Tentokrát v podobě luxusních strojů, které vyjadřují individualitu a životní styl svého majitele. Tablety původně sloužily ke kreslení a ručnímu psaní. Velmi brzy o ně přestal být zájem. Vzkřísil je Steve Jobs, když z nich udělal multimediální zařízení ovládaná dotykem prstů. Co mají motorky, tablety a spousta dalších podobných věcí společného? Opsaly kruh v čase a když už to vypadalo, že zaniknou, objevily se v nové, přitažlivé podobě. To samé teď platí i o maloobchodním prodeji.


Navigace: | Hlavní menu | Obsah stránek |